niedziela, 12 października 2014

W kolorach jesieni

Piękna, złota jesień panuje nie tylko za oknem, zapanowała również w moim domu. 
Pół soboty spędziłam na przygotowaniu konfitury z dyni z pomarańczami, ale warto było. ;)
 Konfitura wyszła przepyszna!
 Książka, grzane wino i bułka z masełkiem i konfiturą to według mnie idealne połączenie na jesienne wieczory. No dobrze, quillingowe wieczory i wieczory z salsą są na pierwszym miejscu. ;)
  Przepis na konfiturę otrzymałam od koleżanki z pracy i chętnie się nim z Wami podzielę. 


Jesień zagościła też w moim quillingowym świecie.
 Jej ciepłe barwy zainspirowały mnie do wykonania urodzinowej kartki. 











Postanowiłam spróbować swoich sił i szczęścia w blogowych wyzwaniach. 

 Kartkę zgłaszam do następujących wyzwań: 



http://scrapcafepl.blogspot.be/2014/10/723-jesienne-wyzwanie.html




 http://3.bp.blogspot.com/-Dv_iDo74KAQ/VDGM-M2zVgI/AAAAAAAAM1Y/KM_wu0Ofxe0/s1600/j17q22.jpg


Życzcie mi powodzenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz