środa, 29 października 2014

Fioletowo i motylkowo :)

Dzisiaj chciałabym pochwalić się kolejną kartką, tym razem zrobioną z okazji 50 rocznicy Ślubu Pani Czesławy i Pana Antoniego. 50 lat razem... Wow! Naprawdę dobrze jest słyszeć o takich wyjątkowych rocznicach, zwłaszcza w czasach, gdzie częściej słyszymy o rozwodach i rozstaniach. Przynajmniej ja o nich częściej słyszę ;) Właśnie takie jubileusze przywracają mi wiarę w miłość, taką bezgraniczną, na dobre i na złe. Jubilatom serdecznie gratuluję i życzę zdrowia i wytrwałości na dalsze lata. :)

W kartce postanowiłam wykorzystać motyw motyli.
 Kojarzą mi się przede wszystkim z delikatnością, wrażliwością i wolnością, a moim zdaniem to m.in. właśnie takie uczucia (poza miłością oczywiście) powinny towarzyszyć osobom, które trwają w związku tyle lat.

Na kartce dominują odcienie fioletu, bo… po prostu lubię fioletowy. :P

Dość gadania! Oglądajcie :)
 




























Drugie wyzwanie, w którym uczestniczę to Wykreślanka w AltairArt

Moje słowa z wykreślanki to: MOTYL, KWIAT, KORONKA, KOKARDA, PAPIER, KLEJ.



http://wanda-mojatworczosc.blogspot.com/2014/10/na-okrago.html



 Dobranoc ;)

4 komentarze:

  1. Ciesze sie widzac kolejna zakrecona osobe, ladna karteczka, poogladam sobie Twojego bloga, bo quilling tez lubie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tu się dzieje! - dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna quillingowa kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń